Édi-bédi cukiságok




Mellém állt a szerencse és kisorsoltak egy kihíváson, melynek díja egy levásárolható kupon a webshopban és a nyertes adhatja meg a következő hónapban a kihívás témáját.

Van nekem itthon három csodálatos, csibész, édi-bédi cukiságom. Botond hat lesz nyáron, Marci négy ősszel és Csana kettő télen. Nem kevés, hanem rengeteg fotót készítünk róluk születésük óta. Igaz csak telefonnal, mert az mindig kéznél van, és egy pillanatról sem akarok lemaradni! Velük mindig történik valami. Vagy csak egyszerűen csodálatosak a napfényben, a zuhogó esőben, vagy éppen nyakig sarasan. Törekszem mostanában a minőségibb időtöltésre a srácokkal, de a kis paparazza énem nem bírja megállni, hogy ne kattintgasson. Szerintem megszokták és tudják, hogy hamarabb szabadulnak, ha részt vesznek a projektben :) Mondom, hogy cukik :) Szóval igyekszem egy-két pillanatot megragadni, elkészíteni a fotókat és utána csak az élményre koncentrálni.

Nos ez a rengeteg fotó és ez a három kis legény adta az ötletet, hogy a kihívásom címe : Édi-bédi cukiságok lesz. Maximum ovis korú gyerekekről kértem alkotásokat. Lehet az a saját gyermekkorból, szülőkről, szomszédról, és baráti társaságból is a gyermek a képen, csak ne legyen idősebb hat évesnél.

Mások szerint a fiúk olyanok, mint három tojás. Nyílván nekünk teljesen mások , de ezeken a fotókon, ahol mellesleg azonos az életkoruk, még mi is összekevertük őket.

Igazán fiús oldalt szerettem volna, így csak a kék és a zöld színt használtam. Fiús játékok kiegészítőknek és már készen is voltam.

Olyan imádás a triumvirátus :)











Megjegyzések

Népszerű bejegyzések