Hello Pomáz


 A Scrapfellow közösségi oldalán, a Scrappelek csoportban havonta új kihívással jelentkeznek a tagok. Mindig az előző havi nyertes hozza a következő hónap témáját. Nekem is volt már hozzá szerencsém.
Most Ányi azt kérte, hogy nagyfotós oldalt készítsünk, legyen rajta szélforgó és valami arany is.

Voltak nekem korábbról fotók óriási plakát méretben kinyomtatva a Botond első évéből. Ezt használtam fel, de nem volt túl jó minőségű a kép, ezért mindenképpen szerettem volna belőle kitakarni. Jött az ötlet, hogy belevágom a szélforgókat és úgy hajtom ki a fotóból . A kecske is jóllakik, de a káposzta is megmarad :)
A forgók szélét húztam ki arannyal, ennél több nekem most nem kívánkozott ide.
Szeretek ötletelni és örülök, ha sikerül is megvalósítanom az elképzelésemet :)





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések