All you need is love! - Sugallatok júniusi kihívás
















A júniusi mood board alapján készült az oldal. Nagyon szeretem ezt a fotónkat. Még időszámításunk előtt készült :) A Veszprémi Állatkertben voltunk a barátainkkal. Szépen sütött a nap, sok állat sütkérezett, így rengeteg látnivalónk volt, egy percig sem unatkoztunk.

Annyira  a kapcsolatunk elején voltunk. Tíz évvel ezelőtti ez a kirándulás. Kicsit még látszik a bizonytalanság. Bennünk volt még a kérdés, hogy meddig közös az utunk. Mára kiderült, hogy bizony az egészen együtt szeretnénk végigmenni. Akadtak, és valószínűleg akadnak is még zökkenők, de a lényeg, hogy szeressük egymást!!

Kicsit elvitt a történet a romantikus, kertben andalgós hangulatba. Viszont szeretek a mood board több elemével is dolgozni, így nem rózsakert, hanem szőlő lugas lett az oldalon.



Van az az érzés az emberben alkotás közben, hogy így elég,most jó, most készen van, vagy éppen hogy nem, itt még hiányzik valami, még nem teljes a kép.

Most ez volt, folyamatosan építettem az oldalt, mert éreztem, hogy minden részletét finoman ki kell dolgoznom, apró részletekkel gazdagítanom, ahogy az érzés is (a szerelem) sok pici impulzusból, érzelemből, emlékképből épül fel bennünk.

A chipboardokat rozsda effect pasztával készítettem és virágokon, a kis órán és a kulcsokon a patina készletet használtam.

Nagyon megtetszettek a kis gombolyagok, és a cérna, így ez is visszaköszön az oldalon. Gyöngyöket tekertem körbe pékzsineggel  és cérna kócokat rejtettem el több helyen is.

Zöld a szemünk, ezt is annyira magaménak éreztem :)

A vásznakat is használtam: egy szalagból kötöttem csomót és felragasztottam a kép bal oldalára és egy textilpelenka darabot befestettem mist festékkel, amit a rétegzésnél hasznosítottam.

Nyilván vannak a kertben virágok és repkednek a pillangók (még a gyomrunkban is:).

Egy újabb szerelem oldal, egy régi , de el nem múló szerelemről :)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések