Father + Steampunk - More Than Words Challange



A júniusi kihívás linkje:
http://morethanwordschallenge.blogspot.hu



Nos, van az úgy, hogy egyáltalán nem tudok, vagy nem is akarok elszakadni az inspirációs tábla motívumaitól.
Annyira, de annyira megtetszett a kalap, és csak ezt az elrendezést láttam magam előtt.
Először egy igazi kalapot akartam megscrappelni - ami késik, nem múlik- , de végül az oldal mellett döntöttem. A térbeli hatást sem akartam elengedni, így írásvetítő fóliával emeltem meg a cilinder tetejét :)
Tényleg folyamatosan derül ki, hogy mennyire élvezem a pakolgatós oldalakat, és itt megint volt mit feltenni. Miután rozsda effekttel elláttam a kis díszítő elemeket, jöhetett a ragasztás. Fogaskerekek, virágok, órácska és lánc, kiégett izzó és pillangók :)

Nekem nagyon jó a kapcsolatom Apàval, a mai napig szeretek velük "bandàzni" és a gyerekeim is odàig vannak a szüleimért. Szeretnék erről is majd oldalt készíteni, de most mégis a fiúk apjàra esett a vàlasztàsom!
Az igazi glória az ő személye körül lebeg!! Apa szent és sérthetetlen! Imàdjàk a sràcok! Bàrmit csinàl, bàrmit mond az pont úgy zseniális az ő szemükben, ahogy van. Egy igazi sztàr, akit mindig könnyes búcsúval indítanak reggel útnak és óriàsi óvàcióval fogadnak mikor hazaér 😁 Döbbenetes!!! 😂
Szóval ő az igazi! Ő a fogalom: Apa!!!

Amúgy is , Àrpi szereti ezt a műfajt, jól is àll neki ez a stílus, így a kompozícióba sem volt nehéz beleilleszteni a fotójàt.

Biztosan készül még ilyen oldal, mert imádtam :)










Megjegyzések

  1. Oh, I absolutely adore this! Perfect take on our challenge! Thank you for playing along with at at More Than Words!

    VálaszTörlés
  2. Wow! This is STUNNING... Thank you so much for joining us at More Than Words this month.

    VálaszTörlés
  3. This is so amazing!! Really good take on the challenge!!! Thanks for joining us at More Than Words!

    VálaszTörlés
  4. Fabulous take on our challenge! I love how you made the photo a strong focal point. Looks great! All the best from MTW! )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések